Сторінка 1 з 1

2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 16:12 05 червня 2020
Casper
"Amnesia VIIІ"

Зображення
Загальна інформація
Організатори гри: Casper
Правила гри: ФСУ + доповнення рольові
Полігон: Factory
Внесок: 75.00 (Полігон і реквізит)
Тип гри: постапокаліпсіс рольова
Заїзд на полігон: 10:00
Старт гри: 11:00
Кінець гри: 17:00

Легенда
Пост апокаліптичний світ прокинувся після космічної катастрофи. День перший, першого місяця, першого року. Сонячна радіація проникає в атмосферу і дістається до землі, людей. Світ розділився на три раси, Військові які вижили в своїх бункерах і базах. Населення яке якимось чудом вижило і тепер намагається вижити далі. Хаосники які грабують всіх і крадуть все що попаде на очі.

Сценарій
Військові обороняють свою базу. Мають військове спорядження яке допомагає з радіацією, тому можуть знаходитись поза базою багато часу. Також мають великий арсенал зброї.
Населення шукає способи як вижити в цьому новому світі. Також мають один з найцінніших ресурсів, продукти. Та інколи їжа служить відкупом від Хаосників.
Хаосники грабують все, і використовують населення як спосіб поповнення продуктів, а напади на конвої як вірний крок до послаблення військової присутності та захоплення боєзапасів.

Кожну годину Військові організовують доставку на базу боєприпасів (ящик в якому 2 цинка патронів). Встановлюють блок-пост, з радіопідсилювачем (необхідно зробити антену, та встановити рацію біля неї, якщо немає антени немає зв'язку). Також проводять патрулювання місцевості, та пошук баз Хаосників. Та за допомогою системи "Промінь" шукають цінний артефакт на території.

Місцеве населення шукає інформацію (як зробити поливачку і фільтр), та пристрої (артефакти) для майбутнього створення захисту від сонячної радіації. Кожну годину збирають врожай, який мають доставити собі на базу (ящик в якому 2 пакети продуктів). Для того щоб отримати врожай необхідно зробити поливочну систему з підручних засобів. Також необхідно збудувати систему фільтрації води. Та за допомогою системи "Промінь" шукають цінний артефакт на території.

Хаосники вештаються та намагаються перехопити конвої, захопити їжу та боєприпаси.

Основне коротко:
  • Військові - 50 хвилин назовні, 10 хвилин на базі, 3 механи на старті/максимум 30 кульок в механу. Кожну годину ящик з боеєкомплектом;
  • Хаосники - 45 хвилин назовні, 15 хвилин на базі, 2 механи на старті/максимум 30 кульок в механу, пістолети не обмежуються. Атакують на конвої з боєприпасами та їжею;
  • Населення - 40 хвилин назовні, 20 хвилин на базі, 1 механа на старті/максимум 30 кульок в механу. Кожну годину ящик з продуктами.
  1. Тобто коли ви виходите з бази засікаєте на годинику/телефоні скільки хвилин у вас є для знаходження на зовні (50/45/40), ставите таймер або будильник. Після цього часу, а бо якщо вас вбили, ви маєте відсидіти на базі встановлений час (10/15/20) і відновитися.
  2. Записуєтесь в журналі Час Виходу і Час Коли ви маєте повернутися. Якщо ви повернулися пізніше відведенного часу, до додаткові хвилини множаться на два і додаються в час відновлення. Наприклад ви запізнилися на 7 хвилин х2, то їх додаєте до 10 хвилин очікування, і того вам треба на відновлення 24 хвилин.
  3. Час який витратили на повернення на базу, часом відновлення не рахується.
  4. Зі старту є +2 години, після чого всім необхідно отримати продукти (хоча б один пакет на годину), в іншому випадку час на базі збільшується на 10 хвилин. 40/20, 35/25, 30/30 відповідно.
  5. Великий ящик в з складу/огороду несуть мінімум 2е гравців. Маленьки якщики/коробки, з великого/або з бази, переносить 1 коробку, мінімум 1 гравець.
  6. Якщо у військових розбирають антену, інші сторони, то військві не можуть користуватися радіями, поки ії знов не встановлять. (Якщо розібрали передаєте на орговскій часті, орг передає команду військовим).
  7. У населення є ліки які дозволяють одразу відновитися на базі і не чекати.
Дрес-код
  • Військові - Камуляж, бажано ПК або Бронежилет, каски;
  • Хаосники - Червона бандана, бажано чорний цивільний або напівцивільний одяг, ніяких ПК і Бронежилетів, тільки розважувальні системи, жилети, пояси;
  • Населення - Бомж-стайл, цивільний одяг, ніяких ПК і Бронежилетів, тільки розважувальні системи, жилети, пояси.

Додатково
Talking Timer (Android)
помаранчева пов'язка
червоний блимаючий маячок
ліхтарик

Re: 2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 22:24 14 червня 2020
Casper
1500 грн - полігон
50 грн - ворота
550 грн - реквізит

Re: 2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 12:43 15 червня 2020
Candyman
Всем спасибо за игру, не знаю что там где приходило, но мне понравилось

Re: 2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 12:43 15 червня 2020
salavat
Игра бомбезная!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! СПАСИБО КОМАНДИРУ КАСПЕРУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Всем привет. Вспомнил молодость. Да. Разыграли как по нотам мы с Олексом. Игра была бомбезной. Касперу респект 100%

Re: 2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 12:44 15 червня 2020
emilrubi
Дякую за гру, оргу і гравцям! Трошки сонця забагато, наступного разу збав трошки.

Re: 2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 12:45 15 червня 2020
admin
Petro писав:Дякуву всім за чудову гру, радий був бачити всіх )

Re: 2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 12:45 15 червня 2020
Rexad
Гра огонь))) Всім дякую

Re: 2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 12:46 15 червня 2020
Олександр
Гра була суперклас, емоції просто зашкалюють. Думаю вона сьогодні багатьом "зайшла" тому що була зрозуміла, без напрягів і динаміка гри на високому рівні, що значить профі орг.
Каспер ти супер орг.
Всім дякую за гру.

Re: 2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 12:47 15 червня 2020
Olex
Касперу спасибо за организацию, всем спасибо за игру
Локация бомба, оторвались по полной - как будто куда-то сьездил на выезд
Старичков был рад видеть
С Салаватом вообще наверно самый охуенный епизод отыграли в первом бою

Re: 2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 12:48 15 червня 2020
Agasfer
Отличная игра! Я в восторге. Каспер, спасибо за приглашение! Локация - супер, геймплей - понравился, движок - перспективный, тимки - хорошие. Хотелось бы больше хаосников (и более адекватных)их тема не была раскрыта, они недоговороспособны и казались лишними по началу...но то такое. Особенно рад был видеть "старую гвардию" на парковке, в процессе игры получалось встречать некоторых только в прицеле, но это тоже нюансы.

Re: 2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 13:49 15 червня 2020
Olex
Относительно епизода с Катком, такие вещи озвучиваются сразу, но Каток ничего не говорил. Мое видение ситуации.

ЗображенняЗображення
0. Идем 6-ро по центральному проходу цеха, зачищаем. Хаос минусует Рексада. Но им в спину заходят Петя и еще кто-то. Минус 3-4 хаосника в целом за эпизод. Идем дальше никого не видим. Идем спокойно по времени назад на базу по коридору вдоль трех этажного здания что встроено в цех.
1. В спину троим задним прилетает от Катка. Вопросы по респауну, как так быстро нас опять атаковали, или Каток где-то осиделся и не принимал участия в епизоде на центральном проходе.
2. Перестрелка изза угла возле лесницы, но понятно что мы уйти не можем по коридору а время поджимает. Я и Салават пытаемся через второй этаж уйти в сторону своей базы - но там две двери на одной киперка и вторая явно не приведет нас на лесницу возле выхода, разворачиваемся
3. Движение по второму этажу до третьей лесницы, там сначала кажется облом - решетка, но вижу дырку,Салават кроет, а я тихонько залажу в нее встаю смещаюсь к дальнему от Катка углу возле лесницы.
4. Выглядываю с приводом прикрывая что бы Салават вылез нормально, но Каток меня видимо услышал, ловлю его на перебежке от первоначальной позиции, идет размен, но Каток стреляет на бегу а я выглядывал с приводом готовым к стрельбе.
4.а. Предьявы никакой небыло, я сказал как мы его подловили и пошли дальше по коридору вдоль трех этажного здания, там опять тоже самое - опять нас кто-то атакует, но 15 мин уже наверно прошло с епизода О. Салават повторил опять тот же маневр через второй этаж, у меня кончились шары и я стоял на возле лесницы и просто ждал пока Салават обойдет опять с третьей лесницы. По итогу минуснул Салават еще двух.

p.s. Позже нам сказали что верхние этажи неигровые, потом опровергли это утверждение. На втором этаже мы никого из приводов не стреляли, Катка в первом эпизоде и двоих в крайнем эпизоде убили на первом этаже.
p.p.s C высоким хаосником тоже было много приключений, он сидел в нише и не выходил от очередей внутрь, по диагонали, хотя рикошетов там хватало. Ниши нужно сделать неигровыми поскольку травмоопасность налицо - обе стороны вынуждены стрелять не видя противника и могут с метра неплохо так разпиздячить лицо. Хотя граната решила бы этот вопрос, и наверно человек еще бы долго не залазил в эти нишы.

Re: 2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 14:06 15 червня 2020
Olex
Немного по другим эпизодам
1. У военных большие потери от стрельбы в спину, в одном эпизоде 3 из 5, в другом 3 из 6. Оба раза этого можно было избежать если бы двигались шахматкой и прикрывали тыл.
2. Охранение базы - тоже самое, нас как котят расстреляли с 5 метров при выходе из дверей. - Учитывая что это единственный выход и потом запретили стрелять из окон то при желании противной стороны мы могли так никогда и не покинуть базу. Если бы не Емил в окне то наверно эпизод с расстрелом прямо в дверях повторился бы еще не раз. Но тут бы помогла какая-то коменданская группа которая бы или патрулировала или сидела постоянно где-то снизу под базой.
3. Крайний епизод зачистка цеха, 3-4 военных просто вышли из боя так как у них закончился боезапас. Как-то отрегулировать это дело, учитывая что для передвижений нужен огонь на подавление и боезапас уходит в разы быстрее чем у обороняющейся стороны.

Re: 2020-06-14: "Amnesia VIII"

Додано: 09:31 16 червня 2020
Casper
P.S.

Попередження:
Shurik - 1
Voldemar - 1
Agasfer - 1
Emil - 1
Katok - 3 бан

Зауваження
нужно больше квестов и рациональная пропорция боеприпасов, ну а так все ок
Все супер. Возродилось желание играть. Но как по мне турнир во время заданий бил лишним.
Був відчутним дисбаланс сторін, вояки практично не мали проблем з виконанням усіх місій. Хаосники, за рідким винятком, були незамітні на грі. На наступний раз потрібно якось лімітувати момент з виясненням «попав/непопав».
С того места где я был мне показалось следующее: Немного несбалансирванны стороны именно в этой игре. Хаосники слились и не отрабатывали свою сторону. Пришлось роль перебирать части мирных. Но это очччччень маленькая ложка дегтя в цистерне мёда! Предложения: запрет мирным открыто носить оружие, если с оружием - тебя могут атаковать...хотя хз, я лично на этом пофанился. Соотношение сторон: мирные, военные, хаос - 60, 30, 10 (%).
Класно что динамика игры менялась( турнир и последний бой).