2019-02-23: "Amnesia VII: TIME"
Додано: 23:30 18 лютого 2019
Загальна інформація
Організатори гри: Casper + Ko
Полігон: 555
Дата: 23.02.2019
Заїзд на полігон: 15.00
Старт гри: 16.00
Кінець гри: 00.00
Легенда
Пост апокаліптичний світ почався після космічної катастрофи, майже все вмерло.
День перший, першого місяця, першого року. Сонячна радіація проникає в атмосферу, тому в людей нового світу є лише декілька хвилин, для находження в зовнішньому світі.
Сценарій
Всі гравці знаходяться в бункерах, де сховалися від катастрофи, щоб вийти на зовнішній світ їм необхідно мати повітряний фільтр (протигаз, маску, респіратор). Також потрібен таймер для стеженням за часом.
Мапа
Час
Для гравців:
20 хвилин
Для бункера:
60 хвилин
Відновлення
Дрес-код
Бомж-стайл, ніяких ПК і Бронежилетів, тільки розважувальні системи, жилети, пояси.
Додатково
Talking Timer
помаранчева пов'язка
червоний блимаючий маячок
ліхтарик
Організатори гри: Casper + Ko
Полігон: 555
Дата: 23.02.2019
Заїзд на полігон: 15.00
Старт гри: 16.00
Кінець гри: 00.00
Легенда
Пост апокаліптичний світ почався після космічної катастрофи, майже все вмерло.
День перший, першого місяця, першого року. Сонячна радіація проникає в атмосферу, тому в людей нового світу є лише декілька хвилин, для находження в зовнішньому світі.
Сценарій
Всі гравці знаходяться в бункерах, де сховалися від катастрофи, щоб вийти на зовнішній світ їм необхідно мати повітряний фільтр (протигаз, маску, респіратор). Також потрібен таймер для стеженням за часом.
Мапа
Час
Для гравців:
20 хвилин
Для бункера:
60 хвилин
Відновлення
- Радіація - 5 хв. - Якщо використати протирадіаційні медикаменти (Червона капсула), в бункері;
- Радіація - 10 хв. - Відновлення після виходу на зовні, в бункері;
- Поранення - 5 хв.- Якщо використати протибактеріальні медикаменти (Біла капсула), в бункері;
- Поранення - 15 хв. - Відновлення після поранення, в бункері;
- Поранення і радіація - 10 хв. - Якщо використати протирадіаційні і протибактеріальні медикаменти, в бункері;
- Поранення і радіація - 25 хв. - Відновлення в бункері, після поранення і виходу;
- * При перебуванні зовні більше часу, за кожні 2-і хвилини, додається 1 хвилина очікування;
- ** При пораненні, гравець очікує 5 хвилин, на місці, перев'язує себе бинтом та повільно йде до бункеру.
Spoiler: Показать
Бомж-стайл, ніяких ПК і Бронежилетів, тільки розважувальні системи, жилети, пояси.
Додатково
Talking Timer
помаранчева пов'язка
червоний блимаючий маячок
ліхтарик